♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
جک یکم ‍‍‍‍‍مثبت 18

خنگول می فهمه زنش میخواد ازش طلاق بگیره میگه زن نرو،من حامله هستم!!

×××××××

 

دﺳﺘﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﯽ

 

ﭘﺎﯾﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﺮﻭﯼ

 

ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺳﻬـــــــــــــــــــــﺎﻝ ﺩﺍﺭﯼ ، ﺍﺳﻬـــــــــــــــــــــﺎﻝ !!!

 

ﺍﻟﮑﯽ ﻓﺎﺯ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﺮ ﻧﺪﺍﺭ …

 

بگیر قرص بخور تا درمون شی!!!

×××××××

گرگ حامله میشه،بز میزاد!

 

میپرسن چرا بز زاییدی؟

 

میگه:رفتم خونه شنگولو منگول،گفتم منم منم مادرتون..

 

بابای نفهمشون جدی گرفت

×××××××

محققان اعلام کردن که در تهران هیچ وقت زلزله نمیاد! چون وجود سوراخ بزرگی به نام

 

 اس تق لاااااال باعث تخلیه ﺍﻧﺮﮊﻱِ درونی زمین میشه.

×××××××

 

معلم زبان انگلیسی دوران راهنمایی ما کلا سر کلاس انگلیسی حرف میزد


از سلام تا اخر کلاس

یه دفعه داشت متن کتاب رو میخوند منم خفن رفته بودم تو فکر ...

یهو به من گفت : READ !

منم که هول شده بودم خیلی جدی گفتم کی رید؟

هیچی دیگه از شدت خنده کلاس رفته بود رو هوا

:))

واقعا حقم بود اخراج شم؟؟

×××××

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ،

 

 

 

 

 

 

 


ﻣﻦ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﻭ ﺗﻮ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﻭ ﺍﻭ

 

 

 

 

 

 

 


ﻣﺮﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ

 

 

 

 

 

 

 


ﭼﻪ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﺗﻠﺨﯿﺴﺖ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ..

 

 

 

 

 

 

 


ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﺪﻡ ﯾﺎ ﻧﻪ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ

 


ﻧﻈﺮﻡ ﺍﯾﻦ ﻭﺳﻂ ﯾﮑﯽ ﻫﻤﺠﻨﺲ ﺑﺎﺯﻩ

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

mahtab
ساعت22:12---22 خرداد 1393
یکی مسیج داده :
من عاشقتم !!
منم گفتم بزن قدش !!
گفت : یعنی تو هم منو دوست داری ؟
گفتم : نه دیگه،الان جفتمون منو دوست داریم ..!
پاسخ:منم می زنم قدش چون توروواقعادوس دارم


mahtab
ساعت22:10---22 خرداد 1393
درووووووووووود ب داداش گیتی خودم
خوش بگذره بهت ایشالا عروسی
جای مارو هم خالی کنی قشنگ ازینورو ازونور قرش بدی مجلس گرم شه....!
بابته آهنگتم ک آره آره شنیدمش بسی زیباسلایک
پاسخ:ممنون امشبم یه جادیگه دعوتم بیاجدی اینجابریم


mahtab
ساعت12:47---22 خرداد 1393
ع؟؟؟؟
آآآآآخ جوووووووون عرووووووووسی
پس من چی؟؟
خوش بگذره
پاسخ:بیاباهم بریم بترکونیم


mahtab
ساعت22:24---21 خرداد 1393
:):):)بسی شاد بشدمی:):):)
دستت طلا
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld